نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2663
-
الف
+

فرانسه میزبان «رونا مادر عظیم» و «بنفشه آفریقایی» می شود

فلم های «بنفشه آفریقایی» و «رونا مادر عظیم» به جشنواره بین المللی فلم های آسیایی وزول رفتند.

جشنواره فلم های‌ آسیایی «وزول» میزبان فلم های «بنفشه آفریقایی» و «رونا مادر عظیم» شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، لست فلم های حاضر در بیست‌و پنجمین جشنواره فلم های آسیایی وزول با حضور دو فلم «بنفشه آفریقایی» و «رونا مادر عظیم» در بخش رقابتی اعلام شد.

در این رویداد سینمایی فلم «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی «مونا زندی حقیقی» که در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران رونمایی شده به همراه «رونا مادر عظیم» محصول مشترک ایران و افغانستان به کارگردانی «جمشید محمودی» در بخش رقابتی با فلم هایی از کشورهای جاپان، چین، کوریای جنوبی، تبت، هنگ‌کنگ، فیلیپین و هند رقابت می‌کنند.

در فلم سینمایی «بنفشه های آفریقایی» بازیگرانی هم چون «فاطمه معتمدآریا»، «رضا بابک» و «سعیدآقاخانی» ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: «شوکو» به همراه همسر دومش «رضا» تصمیم می‌گیرند تا «فریدون» همسر سابقش که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان سپرده شده است را به خانه خود بیاورند. این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

فلم سینمایی «رونا مادر عظیم» چندی پیش در جشنواره بین المللی دیوارما توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را برای «محسن تنابنده» به ارمغان آورد و جایزه دوم بهترین فلم جشنواره را نیز از آن خود کند.

«شکستن همزمان بیست استخوان» یا همان «رونا مادر عظیم» سومین فلم «برادران محمودی» بوده است که از طرف سینمای افغانستان برای اشتراک در مراسم اسکار به این آکادمی معرفی شد.

 این فلم محصول مشترک ایران و افغانستان است که روایتگر قصه زندگی «عظیم» مهاجر افغانستانی مقیم ایران است.

بیست‌وپنجمین جشنواره فلم های آسیایی «وزول» از تاریخ ۵ تا ۱۲ فبروری ۲۰۱۹ (۱۶ تا ۲۳دلو) در کشور فرانسه برگزار می‌شود.

م ح

نظر شما
ارسال نظر